Často kladené dotazy / FAQ

1 Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

Plyšové medvídky prodáváme pouze online v rámci e-shopu. Osobní vyzvednutí bohužel není možné. 

2 Jak je zboží baleno?

Plyšáky balíme do pevného pytle, který je odolný vůči odření a protržení.

3 Kdy obdržím svou zásilku?

Objednávku se snažíme předat dopravci do jednoho pracovního dne od objednání. Ten většinou doručuje následující den.

4 Mohu objednat i na Slovensko?

Ano, naše společnost zasílá i na Slovensko.

5 Je možné zakoupené zboží vrátit?

Zboží je možné vrátit do 14 dnů od nákupu (převzetí zboží).

6 Je možné využít platbu na dobírku?

Ano samozřejmě, zboží je možné objednat na dobírku.

7 Mohu zboží reklamovat?

Ano, pokud bude zboží nějakým způsobem vadné, kontaktujte nás a vše samozřejmě vyřešíme. Spokojenost je naší prioritou proto se neváhejte na nás obrátit.

8 Platí se nějaké další poplatky?

Ne, platíte pouze za vámi objednané zboží a poštovné. Žádné další poplatky se neúčtují!

9 Co když je zásilka poškozená při přebírání?

Pokud zjistíte, že zásilka je poškozená, je třeba sepsat protokol o poškození s kurýrem a zaslat nám email, že Vám bylo doručeno poškozené zboží.

10 Kdy a kde vás mohu kontaktovat?

Můžete nás kontaktovat kdykoliv na email info@medvedov.cz nebo v pracovní dny od 9:00 do 18:00 na tel.: +420 775 150 076